Sista arbetsdagen innan semestern klar

Då har jag kommit hem från jobbet efter 11 timmar på kontoret med ett avbrott för lunch. Fortfarande finns det saker kvar som jag borde fixat men det får väl bli när jag är tillbaka. Ett telefonsamtal från Amsterdam till någon trevlig kollega är ju en bra idé också.

Dagen började lite halvtrist med väldigt tidig uppgång. Sen blev det förstås skrapning av rutor på bilen och risk för halka hela vägen in till stan.
Jag hade tid hos tandläkaren redan 07.10 för att spänna tandställningen lite mer. Det är inte särskilt skönt måste jag säja men det är nu bara att bita ihop...:) inte så hårt just nu när det känns som om man har stora blåmärken under varje tand.
Nu kom precis Anders hem så nu börjar vår SEMESTER!!! Stackarn har suttit på kontoret ända tills nu och haft lite datorstrul precis innan han skulle gå. På vägen ut lyckades han utlösa larmet också, ibland blir det lite besvärligare än annars, men nu är han iaf hemma.
Lite packande och sen lite fika och sen isäng. Planet går 06.15 och då gäller det att vara på plats. Nästa gång vi skriver är vi på andra sidan jordklotet.
Håll tummarna för att allt kommer att funka så hörs vi snart igen

Kommentarer
Postat av: Heppan

ÅÅåååååhhh, vad jag är avensjuk!!!

2009-10-15 @ 21:29:01
URL: http://hedvig.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0